Garantie en klantenservice

Op deze pagina lees je welke garanties we bieden en op welke manier we jou het beste kunnen helpen nadat je bestelling is geleverd.

Garanties

Bij Sensage geloven we in het helpen van onze klanten op elke manier mogelijk. Daarom bieden wij een 100% tevredenheidsgarantie aan. Ben je niet tevreden met je bestelling of heb je je bedacht? Dan kun je tot wel 30 dagen na ontvangst je bestelling zonder opgave van reden retourneren. Ga naar de ruilen en retourneren pagina voor de details.

Na het verlopen van de bedenktermijn van 30 dagen staan we natuurlijk nog steeds voor je klaar! Bij gebreken van de producten, welke niet veroorzaakt zijn door het verkeerd gebruiken of niet goed onderhouden van de items, zullen we je zo goed mogelijk helpen het onderdeel, dan wel de gehele set te vervangen. Ervaar je een probleem of heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op via een van de mogelijkheden op de contactpagina

Klantenservice

We willen je zo goed mogelijk van dienst zijn en hebben onze klantenservice daar dus ook op ingericht. Op de contactpagina staan meerdere mogelijkheden waarop je contact met ons op kan nemen. Stel gerust elke vraag die bij je op komt en betrekking heeft op onze producten, je bestelling en/of onze service. Ons team staat 7 dagen per week voor je klaar en reageert zo spoedig mogelijk op je vraag!